
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از بخشهای مختلف پژوهشگاه مطالعات اسلامی بازدید و در جلسه شورای مدیران گروههای پژوهشی و کارشناسان پژوهشی پژوهشگاه شرکت کرد....
به گزارش روابط عمومی و بینالملل، دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات اسلامی زنان و خانواده در شماره ششم خود به بررسی «الگوهای مطلوب تبلیغ زنانه؛ ناظر به ده موقعیت تبلیغی برجسته» به قلم علی جعفری، حوریه بزرگ و سیدمحمدحسین هاشمیان پرداخته است. نتیجه این تحقیق نشان می دهد که زنان به دلیل ویژگیهای وجودی خاص خود و با محوریت غلبه عاطفه در مقام مبلغ، پتانسیل ویژهای برای تبلیغ در قالب روشهای مبتنی بر تبادل و دریافت معنا دارند. همچنین در این پژوهش، الگوهای مطلوب تبلیغی متناسب با ۱۰ موقعیت تبلیغی در ارتباط با پنج متغیر «فاصله ارتباط»...