بسم الله القاسم الجبارین

بیانیه پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام الله علیها در پی جنایات رژیم پلید صهیونیستی

DSC00207

بسم الله القاسم الجبارین در تازه ترین جنایت رژیم پلید صهیونیستی با امکانات نظامی اهدایی امریکا، بیمارستان المعمدانی غزه بمباران شد. بیش از هزاران زن و کودک معصوم، مجروح و مظلوم، تشنه و گرسنه، پرپر شدند. باری دیگر کربلایی دیگر در غزه رقم خورد و فریاد «هل من ناصر» امام شهیدان تاریخ حسین بن علی علیه السلام، فضا را عطرآگین کرد. دمزنانِ حقوق بشر و حامیان بی چون و چرای جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، کجای دنیا سرشان گرم است که در فاجعه ویرانه های المعمدانی، ساکت هستند؟! اف بر فرهنگ، حقوق و تمدن پوچ و شیطانیشان که با چنین جنایتی، نسل کشی افسارگسیخته ای را رقم زده اند.

 
بیانیه پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام الله علیها در پی جنایات رژیم پلید صهیونیستی
بسم الله القاسم الجبارین
در تازه ترین جنایت رژیم پلید صهیونیستی با امکانات نظامی اهدایی امریکا، بیمارستان المعمدانی غزه بمباران شد. بیش از هزاران زن و کودک معصوم، مجروح و مظلوم، تشنه و گرسنه، پرپر شدند. باری دیگر کربلایی دیگر در غزه رقم خورد و فریاد «هل من ناصر» امام شهیدان تاریخ حسین بن علی علیه السلام، فضا را عطرآگین کرد. دمزنانِ حقوق بشر و حامیان بی چون و چرای جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، کجای دنیا سرشان گرم است که در فاجعه ویرانه های المعمدانی، ساکت هستند؟! اف بر فرهنگ، حقوق و تمدن پوچ و شیطانیشان که با چنین جنایتی، نسل کشی افسارگسیخته ای را رقم زده اند. ما با تمام وجود از مردم شریف غزه حمایت می کنیم و نفرت عمیق خویش را از رژیم نژادپرست صهیونی ابراز می داریم. از تمام دل های بیدار و حق طلب جهان می خواهیم تا از مردم ستمدیده و مظلوم غزه، در مقابل متجاوزان دفاع کنند و با استعانت از خدای متعال، به خروش آیند تا این رژیم خون آشام را درهم شکنیم.
اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا
مجید ابوالقاسم زاده رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام الله علیها
27 مهرما 1402

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر